četrtek, 3. maj 2012

bodi kar si

In ljudem se odgovor zdi sprejemljiv.
Vedo kaj pomeni nadeti si masko,
ko drugim predvsem želiš biti všečen.
Karakter ni avto,ne pripada nam kasko,
in vedi,da maska je imidž ranljiv.

mogoče samo iztočnica. mogoče le misel. o svetu, o katerem, sva z meni ljubo sogovornico spet govorili danes. priznam. najine pogovori me ohranjajo, me polnijo, me celijo. mi pomagajo rasti. toliko zgodb in toliko občutkov. 
ravno zaradi najin zgodb, in predvsem občutka da lahko svoje najbolj nore mislim, ideje in strahove, na glas deliva druga z drugo. ravno to me opominja, da se imam pravico pomiriti. da smem enkrat za spremembo gledati na sebe. se prepustiti, a ne pozabiti na tisto kaj me polni, hrani in celi.
vem, da nikoli ne bo noben razumel, misli v moji glavi. kljub vsem željam po pobegih, kljub vse nesprespanim nočem. kljub vsemu načrtovanju, kako se bom spremenila. kako bom postala, ena tistih, ki jih na nek način občudujem, ampak pri polni zavesti se mi smilijo. ker njihov pogled ne sega daleč. kljub vsemu temu, ostajam TO KAR SEM. 
petra. deklica. ženska. 

hvala! zaradi tvojega razumevanja in posluha, rastem in razmišljam naprej. na moj edinstven drugačen način. hvala da me vedno znova spodbujaš in ne dovoliš da pobegnem vase.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dolga pot domov/ A long way home/ Pitkä matka kotiin

Time flies....part I. It has been a while, few years to be more precise, since I have wrote some personal blog. Meanwhile I did write f...