sreda, 16. maj 2012

tihi prijatelj - ker je rekel, da bi rad spet prebral kaj mojega :)

 MIRRORING THEE - ŠE VEDNO SEM VČASIH DOBRA - KER V SEBI NOSIM TEBE

včeraj, ko sem si med delom vzela pauzo za cigaret, me je prišel pozdravit. čeprav sva prijatelja že osem let, tega od njega nikoli nisem pričakovala. objel me je. čutil je, da sem utrujena. rekel mi je, da je vesel, da me ima v življenju. in da želi, da vem, da ga lahko vedno pokličem. ko sem vesela in tudi, ko sem žalostna. 
ko sem se zjutraj vračala domov, sem komaj začela razmišljati. da je dejansko bil vedno tukaj zame. ko so vsi obupali. prišel je po mene, me peljal na kavo. želim si, da bi se včasih prej začela zavedati, koliko je naredil zame. upam, da ni prepozno, da mu začnem vračati. pozorna, bom na tihe prijatelje. tiste, ki dejansko vedno so. z iskrenimi nasmeški, in dobrimi mislimi jim bom stala ob strani. tudi jaz, tokrat po tiho.

veselim, se najinega naslednjega srečanja. sedela bova nekje zunaj, na kavi ali pivu. on si bo zvijal cigarete, pogovarjala se bova o njegovih bivših puncah in o mojim bivših fantih. smejala se bova mimoidočim, debatirala o svetu. o njemu in meni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dolga pot domov/ A long way home/ Pitkä matka kotiin

Time flies....part I. It has been a while, few years to be more precise, since I have wrote some personal blog. Meanwhile I did write f...