sobota, 23. november 2013

Kaj dejansko pomeni nekoga ali nekaj pogrešati ?



Včeraj sem se zalotila, da zadnje čase veliko razmišljam o pogrešanju...kot ponavadi se zadeve lotim iz več vidikov. Razmišljam dosti, potem debatiram s prijatelji in znanci, na temo, ki me vznemirja. In pa seveda povprašam tudi strica googla, pročekiram forume in prebrem kaj si ljudje mislijo o tem.
V bistvu nekih konkretih odgovor in spoznanj nisem našla, zato razmišljam dalje. Recimo v ravno danem trenutko zagotovo pogrešam sonce, zalotim sem, da se spomnim letošnjega poletja – kako sem ob tistih neznosnih dnevih, ko je termometer kazal 35+ pogrešala  dež...razmišljam naprej – kaj sploh pomeni nekaj ali nekoga pogrešati ? Vsaj pri meni se to malenkost razlikuje od želeti si. Ni isto. Npr. želim si trenutno sendviča, pogrešam brata. V mojem mnenju je sicer možno pogrešati tudi stvari, ker pozimi noro fejst pogrešam kolo oz. kolesarjenje. Ful zanimivo se mi zdi kako se lahko z besedami igramo – kako drugačen pomen imajo tudi v tujih jezikih. Mogoče kdaj čutimo prav in se izrazimo narobe? Prepričana sem da mnogo sporov izhaja ravno iz tega (o meni najljubšem filmu : Izgubljeno s prevodom, sem že pisala) torej kaj,kdaj in koga pogrešati?
Pogrešanje je recimo po mnenju ljudi s katerimi sem govorila, ne zaj čisto slabo stanje ali občutje, ampak če posplošim neko negativno čustvo. Sama sem ugotovila, da je pri meni recimo da kontra – da sem vesela, ko pogrešam. Zakaj? Ne bi rekla, da se počutim slabo, ko nekaj oz.nekoga pogrešam. Takrat se vedno poskušam spomniti, kako lepo mi takrat ko tisto kar pogrešam imam v bližini. Vklopim svojo logiko – srečna sem da lahko pogrešam. Kajti če nečesa ne ceniš in ne spoštuješ tega ne moreš pogrešat. Dalje...pomislimo, da je pogrešanje privilegij – kajti  to pomeni, da znamo nekaj ceniti in spoštovati. Jaz gledam na občutek pogrešanja kot privilegij, saj, če bi vedno ko pogrešam, bila slabe volje bi do stvari ali živega bitja imela občutek posesivnosti oz. bi si to lastila, kar pa je v življenju povod slabega. OK, stvar, ki si jo kupimo je naša. Torej smo lastnik, ljudi in živa bitja s katerimi pa delimo občutke, misli, čustva pa nikoli niso bili in nekoli ne bodo naši. Vsak je edino samo svoj.
»Se še spomnite, ko smo bili mali in nas je kaki učitelj, neznanec vprašal – čigav/a pa si ti? In smo odgovorili npr. od ateja in mame J in tu so že napake v štartu, saj že takrat dobimo tisti neki filing da od nekoga smo. NE! Vsi pripadamo čemu – družini, prijateljem, podjejtu – ampak to nikakor ne pomeni, da smo v lasti koga.«
Da se vrnem k pogrešanju....ja rada pogrešam, hvaležna sem, da lahko pogrešam, kajti to pomeni, da znam ceniti in spoštovati, stvari in ljudi, ko jih ni in ko so ob meni. Kot privilegij si moramo šteti znati pogrešati in to je celo NUJNO včasih, saj nam pogrešanje daje možnost rasti in še večjo vnemo k trudenju. Preprosto je, danes pogrešam brata – vesela sem, da ga lahko pogrešam, saj če ga nikoli nebi se verjetno ne bi naučila in iskreno veselila njegove prisotnosti.
Dajmo si možnost pogrešati se, ker je čudovita možnost za vsakega izmed nas, da spozna sebe v bistvu in vse tisto, kar mu je v življenju res pomembno. Včasih je edino prav, da nismo toliko skupaj, včasih je nujna osamitev ali odhod, saj bomo le tako uspeli spoznati kaj in koliko nam kdo pomeni.
Kakšen proces pa je pogrešajne pri Vas?
In ne bodimo žalostni ali slabe volje, ko pogrešamo, privilegij je to, kajti če ne bi nikoli deževalo ne bi znali ceniti sonca. Vedno moramo spoznati slabo – se iz tega še boljše naučiti ceniti dobro!

Lep muri pozdrav, ki ravnokar pogreša prijatelja in razmišlja s katero sms mislijo bi mu polepšala dan J

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dolga pot domov/ A long way home/ Pitkä matka kotiin

Time flies....part I. It has been a while, few years to be more precise, since I have wrote some personal blog. Meanwhile I did write f...